ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מגמישותו, הופך רפוי ולעתים יש אזורים שגם אורח חיים המשלב פעילות גופנית בה נעשה חיטוב אינטנסיבי תוך שמירה על תפריט תזונתי מאוזן לא עוזר למיצוק העור. טיפול בודי טייט הוא טיפול שנועד במטרה להעלים שומנים שהצטברו כתוצאה מלידות, גנטיקה או גיל. האנרגיה שבאמצעותה מבצעים את הטיפול נקראת גלי רדיו. גלי הרדיו מאפשרים להמיס את השומן בצורה ממוקדת ומדויקת ולהיפטר מהשומנים באזורים שונים בגוף ביניהם זרועות, סנטר, שומן בטני, מותניים ועוד.

איך זה למעשה מתבצע?

את הטיפול יש לשלב עם הרדמה. לאחר שבוצעה ההרדמה, תוחדר צינורית מיוחדת עליה מולבשת אלקטרודה, לאזור שבו רוצים להמיס את השומן. דרך האלקטרודה מועברת אנרגיית גלי הרדיו אשר גורמת לחימום התאים ולהרס שלהם. באותו זמן שמומס השומן, הצינורית גם שואבת את השומן מחוץ לגוף שלנו. אנרגיית החום גורמת למעשה לתאי הקולגן והאלסטין שאחראים על מיצוק וגמישות העור לנזק. הגוף מגיב לכך בצורה הפוכה, שכן תאי הקולגן והאלסטין רוצים לחדש את עצמם, במקום שבו פגעה אנרגיית גלי הרדיו. כתוצאה מהטיפול, העור באזור המטופל הופך מתוח, חלק וגמיש יותר.

יתרונות טיפול הבודי טייט

  • טיפול קצר המאפשר להשיג שלוש פעולות: המסה של השומן, שאיבת השומן וחיטוב האזור בו מטפחים.
  • הטיפול אינו משפיע על האיברים הסמוכים לאזור המטופל.
  • טיפול פשוט וקצר באופן יחסי.
  • לא דורש החלמה ממושכת.
  • לאחר הטיפול העור מקבל מראה חיוני, חלק ואחיד.

תופעות לוואי

תופעות הלוואי מטיפול הבודי טייט באות לידי ביטוי בכמות קטנה של שטפי דם ונפיחויות אשר חולפים תוך כמה ימים. הכאבים כתוצאה מהטיפול הינם קלים ולאחר הטיפול יקבל המטופל אנטיביוטיקה בכדי למנוע זיהום. יש צורך במנוחה של יום אחד וכבר למחרת ניתן לחזור לשגרה. פעילות גופנית תתאפשר לאחר כמה ימים בהתאם לאזור ולמצבו של המטופל.