כל אדם אוהב להרגיש בנוח עם מראהו החיצוני. כאשר הוא מבין שיש בעיה מסוימת בנראותו הוא בוחן אפשרויות לטפל בבעיה כדי להיראות הרבה יותר טוב.

אוזניים בולטות

לעיתים קיימות אוזניים לא סימטריות או בולטות, היוצרות תחושה לא נעימה . כשמדובר בילדים הם זוכים לכינויים שונים וללעג וכשמדובר באנשים בוגרים הם חשים אי נוחות בכל מפגש חברתי או במקום העבודה. אף על פי שמדובר בפגם אסתטי ולא רפואי, הטיפול בתופעה זו על ידי הצמדת אוזניים בולטות יעניק שינוי מהותי למטופל שיחוש בעלייה משמעותית בביטחון העצמי שלו לאחר הניתוח.

הצמדת אוזניים בולטות

ניתוח הצמדת אוזניים בולטות אפשר לבצע בכל גיל, גם לילדים אחרי גיל 6 . הסיבה לכך היא שבגיל זה האוזניים מגיעות למלוא גודלן כך שהניתוח לא ישפיע על צמיחתן או על הפרופורציה שבין גודל הראש לגודלן של האוזניים. למרות זאת, רוב המטופלים בוחרים להמתין כמה שנים ולבצע את הניתוח בגיל בוגר יותר אלא אם מדובר במראה חריג במיוחד.

מהלך הניתוח הכירורגי

כדי לבצע הצמדת אוזניים בולטות, מבצעים ניתוח בהרדמה מלאה. המנתח יוצר חתך בעור מאחורי האפרכסת, העור העודף והסחוס הקיימים במיקום זה מוצאים וכך אפשר להצמיד את האוזניים לראש. עקב ההצמדה והמיקום המיוחד של החתך, לא נראית כל צלקת כך שהמקום נותר אסתטי. הרופא מקבע את כל אחת מהאוזניים במיקומה החדש תוך הקפדה על הסימטריות ועל הזווית הנכונה.

החלמה מהניתוח

בתום הניתוח המקום נחבש ויש להשאירו כך פרק זמן מסוים. לאחר הורדת התחבושות רואים שהאוזניים שינו את מיקומם ויצרו נראה הרבה יותר נעים לעין לשמחתו הרבה של המטופל.

שיפור משמעותי בנראות

אם גם אתם מעוניינים לבצע שינוי מהותי בנראות שלכם על ידי הצמדת אוזניים בולטות, נציגי הקליניקה שלנו ישמחו לתת לכם את מלוא המידע על האבחון, התהליך והניתוח עצמו.

הניתוח יוצר מהפך בתפיסה העצמית ומעניק חוזק נפשי רב לכל מי שחשו לא בנוח עקב האוזניים הבולטות והתחושה שכולם מסכלים וצוחקים על התופעה יוצאת הדופן .