אחת הדרכים להמיס שומן הינה באמצעות שיטה המכונה Coolsculptin. היתרון של שיטה זו טמון בעובדה שהיא איננה פולשנית ולרוב אין צורך בביצוע הרדמה כללית או מקומית, זאת בהשוואה לשיטות טיפול אחרות באמצעותן מתבצעת המסה ו/או שאיבה של שומן. את השיטה פיתחו שני רופאים בארה״ב אשר הבינו כי תאי השומן חשופים לקור ומגיבים לו בצורה אפקטיבית.

איך מבצעים את תהליך המסת השומן בקור?

באמצעות מכשיר מיוחד, מעבירים קור לתאי השומן הנמצאים מתחת לעור, זאת מבלי לפגוע בשום תא אחר בגוף, מלבד תאי השומן. מכיון ורגישותם של תאי השומן לקור גבוהה, פעולת הקירור גורמת לבידוד של תאי השומן, להקפאה שלהם ובכך הם למעשה מתים. באופן אוטומטי הגוף שלנו מסלק את תאי השומן מהגוף מה שמאפשר לנו להנות ממראה עור חלק, מחוטב וגמיש.

למי הטיפול מתאים?

אנשים רבים מנסים לחטב אזורים ספיציפיים בגופם על ידי ביצוע פעילות גופנית. יש אזורים שאינם מגיבים לתהליך החיטוב. באותם אזורים יש מצבורי שומן מהם קשה ואף בלתי אפשרי להיפטר. הטיפול מתאים לאנשים שלא מעוניינים לבצע ניתוח או פעולה כירורגית ועדיין רוצים להשיג מראה מחוטב באזורים מסוימים בגוף שלהם.

המסת שומן בקור יתרונות

  • פעולה שאינה פולשנית, לא נעשה חתך בעור ולא מחדירים שום צינורית או מכשיר דרך העור.
  • אין צורך בהרדמה.
  • אין צורך במחוכי לחץ אחרי הטיפול במטרה להדק את העור.
  • אין פגיעה בתאים או רקמות אחרות. הפגיעה מתבצעת אך ורק בתאי השומן.

באילו אזורים בגוף, ניתן לבצע המסת שומן בקור?

את המסת השומן ניתן לבצע באזור הבטן, במותניים, בירכיים, בסנטר, בזרועות ועוד. את מאפייני הטיפול קובעים לפי צורכי המטופל. הטיפול עלול לגרום לאדמומיות ו/או לחוסר תחושה באזור שבו טיפלו, אלו חולפים תוך זמן מה.