בעבר, טיפול יופי היה נתפס כמשהו שרק נשים עושות אבל כמו עוד הרבה תחומים אחרים, מה שהיה פעם רק בשביל עשירים והיום בשביל כולם, מה שהיה רק בשביל מבוגרים והיום גם ילדים לוקחים חלק, היום גם גברים עושים טיפול יופי ולא רק נשים.

יש כל מיני סוגים של טיפולי יופי לגברים כמו למשל טיפול להסרת שיער בלייזר, טיפולי פילינג לחידוש תאי העור, טיפול בקמטים או מה שנקרא גם טיפול אנטי אייג’ינג אצל קומסמטיקאית מוסמכת, טיפולי פדיקור ומניקור, טיפול לעור שמן לפצעים ופצעונים, טיפול לעיניים עייפות ולטשטוש מראה של עיגולים שחורים וזה רק על קצה המזל.

טיפול יופי לגברים איך זה עובד?

אז בראש ובראשונה, קודם כל הגבר בוחר את סוג הטיפול בהתאם לתחום שמפריע לו כמובן. בשלב הבא, לאחר שבחרנו קליניקה, קוסמטיקאית או מכון לטיפולי יופי יש להתאים את סוג הטיפול לסוג הבעיה או לסוג העור של הגבר בכדי להתאים מוצרי טיפוח מתאימים.

טיפול פילינג למשל מתאים לגברים שמפריע להם הופעתם של כתמי פיגמנטציה כמו למשל כתמי גיל, כתמי שמש וכדומה. הטיפול מבוסס על כל מיני חומצות ורכיבים פעילים ומסייע בחידוש תאי העור ובהעלמת הכתמים. כמובן שיש לשמור על עור הפנים מהשמש בזמן וגם אחרי הטיפול, להימנע מחשיפה ממושכת ולמרוח קרם הגנה.

בדרך כלל טיפול אחד לא מספיק ולכן יש לבצע בין 2-3 טיפולים שנמשכים בממוצע כשעה. טיפול פופולארי נוסף עבור גברים הוא טיפול להצערת מראה העור ובו עושים שימוש בכל מיני רכיבים כמו למשל בוטוקס, חומצה הילרונית וכדומה, אלו מסייעים בחידוש תאי העור, בהצערת העור ובטשטוש מראה הקמטים.